btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- Memoji خود را بسازید

اگر دستگاهی دارید که تکنولوژی Face ID (یکی از جدید ترین تکنولوژی های اسکن چهره میباشد که ارائه دهنده شیوه جدید در بازکردن قفل آیفون ، ایجاد ایموجی متحرک و …) را دارد (مثل iPhone X ، iPhone XS ، iPhone XS Max) میتوانید یک نسخه ی دیجیتالی از خودتان ایجاد کنید. بسیار جالب است ،زیرا میتوانید قبل از ارسال کلیپ به دوستان خود در iMessage ، صوتی را ضبط کرده و از Memoji برای تقلید و نشان دادن حالت های چهره خود استفاده کنید.

iMessage را باز کنید

بر روی آیکونی که به شکل میمون است در پایین صفحه ضربه بزنید

به سمت چپ بروید و روی دکمه + ضربه بزنید

یک کاریکاتور از خودتان طراحی کنید

اکنون ، هر زمان که روی آیکون میمون ضربه بزنید ، Memoji سفارشی خود را مشاهده خواهید کرد که می توانید برای دوستان ارسال کنید.

۲- نوتیفیکیشن های خود را دسته بندی کنید

چیز بزرگیست. این سیستم به شما این امکان را میدهد که کنترل بیشتر ی روی نوتیفیکیشن ها داشته باشید. بنابراین شما دائماً توسط هشدارها بمباران نمی شوید.اکنون وقتی در صفحه به سمت پایین سوایپ میکنید(منظور همان بخش نوتیفیکیشن سنتر است)، متوجه خواهید شد به جای اینکه برای هر پیام در هر برنامه یک هشدار وجود داشته باشد، نوتیفیکیشن های برنامه با هم ترکیب شده اند.روی نوتیفیکشن مورد نظر خود ضربه بزنید تا باز شود و بتوانید آن را ببینید.

یک نوتیفیکیشن را انتخاب کنید

به سمت چپ سوایپ کنید

روی گزینه ی Manage ضربه بزنید

اگر میخواهید دریافت هشدار بدون صدا باشد گزینه ی Deliver quietly و اگر میخواهید نوتیفیکیشن را به طور کلی غیر فعال کنید گزینه ی Turn off را انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی