btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

تصویر خود را در فتوشاپ باز کنید. شما می توانید از طریق فتوشاپ با رفتن به FILE> OPEN و انتخاب تصویر خود این کار را انجام دهید. همچنین شما می توانید تصویر خود را در فتوشاپ از کتابخانه Lightroom بارگیری کنید. این کار را با کلیک راست بر روی عکس در داخل کتابخانه Lightroom انجام دهید و به EDIT IN> EDIT IN ADOBE PHOTOSHOP بروید.

مرحله ۲ – تبدیل به سیاه و سفیدبرای شروع ویرایش، مفید است که به طور موقت برای از بین بردن حواس پرتی از رنگ شروع کنید تا با چشم خود به راحتی ببیند که در تصویر چه می گذرد. با استفاده از منوی Adjustment Layer و گزینه Black and White تصویر خود را به سیاه و سفید تبدیل کنید.


مرحله ۳ – چه چیزی را می بینید؟اطمینان حاصل کنید که شما می توانید کل تصویر را بر روی صفحه خود مشاهده کنید. در این مرحله، شما فقط نگاهی سطح بالا به تصویر خود می کنید تا چشمانتان ایده بگیرد. به VIEW> FIT ON SCREEN بروید و سپس پایین نگه داشتن CTRL همراه با کلید – یا + برای بزرگنمایی تصویر اقدام کنید
در حالی که در حال تماشای تصویر خود هستید، این سؤالات را بپرسید.
عکس سعی دارد چه بگوید؟چشمان خود را کج کنیدچشمان شما به کجا می روند؟چه عناصری داستان تصویر را تقویت می کند؟کدام عناصر داستان را تضعیف می کنند؟نیازی نیست که یک تحلیل عمیق در اینجا بنویسید. صرف چند ثانیه در هر سوال و گوش دادن به غرایز خود کافی است. آنچه که می خواهید انجام دهید این است که تصویر را از نظر بیننده نگاه کنید و مطمئن شوید که آنها چه چیزی را می خواهند ببینند.
کنترل توجه چشم بیننده در یک عکس خوب بسیار مهم است و آنها را به یک سفر بی وقفه هدایت می کند تا بتوانند تمام افکار داستان را در تصویر شما یکباره دریافت کنند.
در مرحله بعد، ما نگاهی به این تصویر نمونه و ایجاد حواس پرتی می کنیم تا بتوانیم یک برنامه ویرایش ساده ایجاد کنیم.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی