btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

 ۱-به مسیریابی خودکار (auto router) اعتماد نکنید.

تقریبا در تمام نرم‌افزارهای PCB ابزاری به نام Auto router وجود دارد و ممکن است یک فرد مبتدی برای حل مشکلات مسیریابی خود از این ابزار استفاده کند. این ابزار، کارایی خوبی دارد اما هیچ‌گاه جایگزینی برای مسیریابی خود فرد نیست و تنها در موارد خاصی باید استفاده شود مثل:
دقت: پس‌از جای‌گذاری مولفه‌ها می‌توانید از این ابزار برای سنجش میزان دقت خود استفاده کنید. اگر نرخ نشان داده‌شده زیر ۸۵ درصد باشد باید اصلاحاتی را در جای‌گذاری‌های خود ایجاد کنید.تنگه(مسیر خیلی باریک): از auto router می‌توان برای پیداکردن تنگه‌ها و یا دیگر نقاط بحرانی استفاده نمود.الهام بخشی: با استفاده از auto router می‌توانید مسیرهایی را در ذهن خود مجسم شوید. ران گرفتن توسط auto router می‌تواند مسیرهای جدیدی را به شما نشان‌دهد.بجز موارد بالا توصیه می‌شود به auto router برای تکمیل مسیرهای خود اتکا نکنید. این ابزار، همیشه دقیق نیست و بعلاوه شما باید یاد بگیرید که طراحی را خودتان انجام دهید.

۲-از نیازهای صاحب‌کار (رئیس یا شرکت) خود آگاه باشیدقبل از شروع کار با صاحب کار خود تماس بگیرید و اگر خواسته خاصی دارد آن را یادداشت کنید. با داشتن این اطلاعات می‌توانید مسیرها را به خوبی طراحی کرده و نیازهای شرکت (صاحب کار) خود را برآورده کنید.

ادامه مطلب..

  • ۹۹/۰۵/۱۶
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی