btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱-پاراگراف یا جملات طولانی

استخدام کنندگان/کارفرمایان به جای خواندن خط به خط رزومه، آنها را به طور سطحی میخوانند. این بدین معنی است که شما باید از پاراگراف های بلند و بلوک های بزرگ متن خودداری کنید. از نکات مهم استفاده کنید و جملات را تا حد ممکن کوتاه بنویسید.

۲- فرمت اشتباه

در صورتی که شغل حالت تبلیغاتی داشته باشد، رزومه باید به صورت PDF ارسال شود. ممکن است فکر کنید که این موضوع خیلی مهم نیست اما کار فرمایان ممکن است فایل را به صورت PDF درخواست کنند زیرا این نوع فرمت، فرمت مورد استفاده در سیستم های ردیابی متقاضیانی است که به منظور به انجام رساندن برنامه های کاری مورد استفاده قرار می دهند. بنابرین حتی در صورتی که رزومه شما خوانده شود، ممکن است صلاحیت شما به خوبی دیده نشود یا نقاط گلوله و ستون ها به هم ریخته شوند.

۳- روشنی یا سختی خواندن متن

متن زرد یا هر رنگ روشن دیگری نباید در رزومه تان درج کنید. در برابر وسوسه استفاده از رنگ های فانتزی در فونت رزومه خود و عناصر طراحی مقاومت کنید. زمانی که به متن اصلی رزومه می رسید، از رنگ های سیاه استفاده کنید و سعی کنید اندازه فونت از ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر بیشتر نباشد. اگر واقعا مایل به افزودن رنگ هستید، اطمینان حاصل کنید که رنگ منتخب در روی صفحه یا چاپ، چشم را خسته نمی کند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی