btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- نمای دینامیک با استفاده از live view
برای ایجاد یک نمای دینامیک(متحرک) ابتدا باید تنظیمات برنامه را روی حالت دینامیک قراردهیم. برای این منظور گزینه http request settings را از مسیر view > live view options انتخاب کنید و سپس پارامترهای GET یا POST را واردکنید. سپس با مراجعه به قسمت Live view می‌توانید Design view قبلی را مطابق نیازتان تغییردهید.

۲- code navigator برای دریم ویور یک Firebug است
برای اینکه بدانید کد هر بخش چه چیزی است می‌توانید از code navigator استفاده کنید. برای این منظور به قسمت live view بروید و با دستور alt+click کد مربوط به هربخش را مشاهده کنید.

۳- کالبدشکافی جاوا اسکریپت
فرض کنید می‌خواهید سبک وسیاق یکی از برنامه‌هایتان را که در جاوااسکریپت ایجاد نموده‌اید، تغییر دهید. برای این کار کافیست صفحه مورد نظر را در live view بازکرده و سپس کلید F6 را فشار دهید، این کار به شما اجازه بررسی دقیق کد مربوط به هر آیتم را می‌دهد.

۴- Live code
در هنگام استفاده از live view می‌توانید live code را نیز فعال کنید. این کار باعث می‌شود تا همزمان با ایجاد تغییرات در پنجره live view، کد شما نیز بروز شود و تغییرات در آن اعمال گردد.

۵- تکمیل خودکار جاوا اسکریپت

دریم ویور دارای یک HTML هوشمند تکمیل کننده کد CSS است، اما درباره جاوا اسکریپت چطور؟ اگر در فضای دریم ریور کد jQuery یا Prototype را استفاده کنید، نرم‌افزار، APIهایی برای تکمیل خودکار جاوااسکریپت خواهدداشت. این کار باعث افزایش سرعت در کدنویسی خواهدشد.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۸
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی