btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

پالت Block جدید
یک پالت Block جدید در نسخه جدید اتوکد اضافه شده است که با دستور BLOCKSPALETTE فعال می شود. این پالت دارای سه زبانه Current Drawin، Recent و Other Drawing است.

تمام بلوک های ترسیم ها در زبانه Current Drawingقرار دارند، بلوک هایی که اخیراً مورد استفاده قرار گرفته اند درتب Recentنشان داده می شوند و از تب Other Drawing می توانید برای دسترسی به بلوک های سایر ترسیم ها استفاده کنید.

برای دسترسی به بلوک های سایر ترسیم ها دیگر نیازی به Design Center نخواهید داشت و می توانید مستقیماً از پالت بلوک ها این کار را انجام دهید.

برای درج بلوک ها از زبانه های Current drawing و Recent استفاده کنید، فقط باید روی بلوک کلیک کرده و برای درج آن در ترسیم کلیک کنید. همچنین می توانید بلوک ها را از پالت به قسمت ترسیم بکشید و رها کنید.

برای درج بلوک از سایر ترسیم ها، نماد مرور را در زبانهOther Drawing انتخاب کرده و در پنجره بعدی ترسیم خود را انتخاب کرده و روی دکمه باز کلیک کنید. تمام بلوک های مربوط به آن ترسیم در زبانه Other Drawing قرار خواهند گرفت از آنجا می توانید بلوک را با کشیدن و رها کردن درج کنید.

پالت Block همچنین دارای یک صفحه ” Insertion Options” جدید با گزینه های قبلی مانند نقطه درج، مقیاس گذاری، Rotation angle و Explodeاست.

گزینه جدیدRepeat Placement نیز به گزینه های فوق اضافه شده است و بررسی این گزینه در پالت به شما این امکان را می دهد که بارها و بارها یک بلوک را وارد کنید بدون اینکه دوباره آن را از پالت بلوک انتخاب کرده باشید.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۸
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی