btechA

علم و فناوری

btechA

علم و فناوری

  • ۰
  • ۰

۱-Grammarly (تقویت نوشتن)grammarlyمن از این برنامه استفاده می کنم و آن را به شدت توصیه می کنم. این برنامه صرفا املا را بررسی نمی کند بلکه اشتباهات گرامری را پیدا کرده و توضیحی درباره آنها در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه فوق العاده مفید است!

۲- نصرت (یادگیری سریع با تاکید بر مکالمه)
دروس در این سیستم به صورت فایلهای تصویری آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش کردن و دیدن این فایلهای تصویری دارید. در این آموزش با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت
شنیسدن و دیدن همزمان دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوماز شما تمریناتی می خواهد ‏(‏تکرار برخی از جملات و لغات‏)‏که خود این مسآله برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

۳- اپلیکیشن رزتا استون تصویری از محیط نرم افزارتصویری از محیط نرم افزار
این اپلیکیشن که توسط میلیون ها زبان آموز در سرتاسر دنیا استفاده می شود، بیش از ۲۰ سال است که بصورت مداوم توسط بهترین اساتید آموزش زبان انگلیسی در دنیا ویرایش شده و نسخه جدید آن هر ساله منتشر می شود. برنامه درسی در این اپلیکیشن به گونه ای است که از متد immersion یا غوطه وری در زبان انگلیسی استفاده می کند. حتی وب سایت مجله کامپیوتر (Pcmag) و تاپ تن هم این نرم افزار را جزو انتخاب های اولیه خود در این زمینه قرار داده اند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۳/۲۷
  • سارا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی